Pages

Saturday 22 December 2012

Hari ini dalam sejarah

Akhirnya aku dapat meluahkan segala isi hatiku kepada suamiku.. Hari ini dalam sejarah, kami dapat bercakap dan mendengar isi hati masing-masing walaupun pada masa ini adalah waktu paling genting dalam hidup kami berdua. Sememangnya bukan senang utk aku menerima kenyataan yang telah berlaku, tetapi aku kene redha dengan ketentuanNya. Alhamdulillah aku dpt menerima setiap kekurangan yg ada dlm diri kami berdua dan saling memaafkan kesalahan dan kekurangan kami. Aku juga berharap adanya sinar cahaya Rahmani yang dapat menyinari rumah tangga kami selepas ini. Namun begitu, kami mesti berusaha utk.membaiki kelemahan yg ada dan terus memohon pertolongan drp Allah yang Maha Esa utk mengekalkan kebahagiaan rumahtangga kami. Amin.

No comments:

Post a Comment