Pages

Tuesday 11 December 2012

Alhamdulillah..

Semalam aku mendapat sms daripada pemilik akaun yang pernah menipu duit aku. Rupa-rupanya dia juga mangsa tipu kepada kawannya yang bernama Mimi. Teruknya dapat kawan macam tu. Itu bukan kawan namanya, kalau aku dah panggil orang haprak, langsung tidak boleh diharap.

Walaubagaimanapun, aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana Allah menyelamatkanku semasa mengalami masalah kewangan yang teruk ini. Aku akan menggunakan wang yang ada sebaik-baiknya.

Di samping itu, terdapat pengajaran yang perlu diambil kira iaitu jangan mudah percaya dengan org yang menjual barangan murah tanpa pergi ke premis tersebut dalam urusan perniagaan. Semoga perkara ini tidak berlaku lagi pada masa akan datang dan jangan kita menipu orang lain kerana kita kene sentiasa ingat akan balasan Allah yang menanti kita. 

No comments:

Post a Comment