Pages

Wednesday 5 December 2012

Dressing lagi..

Hari ni nak pergi jumpa Dr Hazanath lagi utk buka plaster kat pusat aku ni.. Harapnya selepas ni tiada plaster lagi coz kulit aku mengalami alahan sampai Dr terpaksa bagi ubat sapu untuk mengelakkan aku daripada menggaru di sekeliling pusat tu..

Plan A yang asal aku nak gi dgn adik bongsu aku, Madir tetapi berubah kepada Plan B iaitu aku pergi ngan suami aku coz Madir nak gi antar adik perempuan bongsu aku, Siti Suhaila.. Si Debab ni ada interview jawatan pengasuh ngan Jamiah(bakal ada ipar aku;makwe Alias).. Semoga mereka berjaya mendapat jawatan tersebut..InsyaAllah..

Semasa mendapatkan rawatan doktor tadi, aku berasa sungguh lega apabila aku tidak lagi perlu ke klinik lagi untuk buat dressing, cuma aku kene makan vitamin E yang dapat membantu luka sembuh dengan cepat dan elakkan daripada luka sentiasa lembap.. InsyaALLAH aku akan cuba menjaganya dengan baik..

No comments:

Post a Comment