Pages

Friday 7 December 2012

Hatiku hancur

Hati aku hancur apabila suamiku mengatakan dia sudah tawar hati kepadaku. Malah aku telah memujuknya untuk bertahan lagi dalam tempoh 3 bulan lagi untuk kami sama-sama berubah ke arah yang lebih baik. Tetapi, dia langsung tidak mahu mengalah.

Aku sememangnya sedih dengan keputusannya tetapi aku telah berjanji pada diriku yang aku akan berusaha dalam tempoh 3 bln lagi utk dia kembali kepadaku. Sekiranya, slps ini usaha yang aku lakukan tidak membuahkan hasil, aku redha dengan keputusannya ingin melepaskanku.

Malah, aku akan terus mendekatkan diriku kepada Allah swt untuk merapatkan hubungan kehambaanku kepadaNya dan meningkatkan kekuatan imanku serta mendapatkan ketenangan yang hakiki untuk aku menghadapi sebarang kemungkinan yang akan berlaku selepas ini. Semoga usaha aku ini akan berhasil dengan izin Allah.

No comments:

Post a Comment