Pages

Sunday 2 December 2012

Air mataku tumpah lagi.

Aku pun sudah tidak dpt nk bilang kali ke berapa aku menitiskan air mata sejak drp aku masuk ke hospital mahkota hingga ke hari ini.. aku sudah tidak mampu menanggung kesedihan yang melanda jiwa aku ini..

Kekecewaan yg melampau terhadap suami aku langsung tidak dapat aku bendung.. mcm boneka aku dibuatnya.. tp yg dia pula merasakan dirinya sebagai boneka atau remote control mcm aku lah queen control..

Aku terasa kalo aku yg minta cerai dan dia sanggup menceraikanku, boleh x kami menggunakan alasan tiada sefahamn lg untuk bercerai.. aku x akan ganggu hidup dia lagi selepas ini.. tapi kepada siapa yang aku boleh bertanya.. aku x mahu kami bertelagah lagi pada masa akan dtg.. walaupun sudah tiada hubungan lagi, anggaplah hubungan ini sebagai suatu persinggahan dan merupakan kesilapan dlm kehidupan kami berdua terutamanya utk diriku..

Aku tak mahu air mataku tumpah lagi selepas ini..

No comments:

Post a Comment