Pages

Sunday 2 December 2012

Kalo dah memang tiada jodoh..

Betullah kata org tua, sukalah setinggi gunung pun, kalo tiada jodoh akan terputus jua, tapi kalo benci sedlm lautan, kalo dah jodoh akan ketemu dan kekal jua hingga akhir hayat..

Entahlah apa nk jadik dgn nasib aku ini.. aku dah cakap lembut dan tidak meninggi suara pun tetap salah, malah kene tengking lg, yg disalahkannya tu ayat x lengkap.. dah mcm kene belajar tatabahasa pulak..

Harapnya cepatlah aku abis period supaya aku boleh kembali solat dan buat solat istikharah..mungkin aku akan ketemu jawapannya dengan izin Allah.. walau apa pun jawapannya nnt, aku akan redha dan terimanya dengan sepenuh hati..

Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui dan Yang menentukan Qada dan Qadar hambanya.. kita sebagai hamba kene berserah dengan hati yang terbuka.. Ya Allah, berikanlah aku kekuatan iman utk mengharungi dugaan ini.. Amin..

No comments:

Post a Comment