Pages

Thursday 17 January 2013

Aku & Suami sedang menuju bahagia..

Sudah lama aku tidak update blog ni. Aku sibuk menyelesaikan masalah rumahtanggaku dan mencuba untuk menapak ke arah kehidupan yang lebih baik. Alhamdulillah selepas perjumpaan kami berdua di mahkamah, akhirnya kami telah mencapai persetujuan untuk mencuba memulakan semula kehidupan kami dengan sebaik-baiknya selama tempoh 3 bulan ini seperti yang tercatat dalam taklik pada sijil nikah. Aku akan cuba menjadi isteri yang terbaik kepada suamiku dan suamiku juga akan cuba untuk menjadi suami yang terbaik untuk diriku. Malah, kami akan meneruskan perubatan secara Islam dengan Ustaz Ibrahim bin Kamsan untuk mengubati santau yang dihidapi suamiku. Aku juga mula menyertai kelas senamrobik dan minum Herbalife secara berterusan. Semoga usaha aku untuk menguruskan badan ini akan berjaya dan menambat hati suamiku hingga akhir hayat kami berdua. Amin.

No comments:

Post a Comment