Pages

Friday 30 November 2012

Morning Everyone

Selamat pagi semua.. Sebenarnya saya tiba-tiba terjaga daripada tidur dalam pukul 5.30pg disebabkan sakit perut yang amat sangat. Perut saya seperti rasa sebu dan sakit apabila hendak membuang air kecil. Mungkin disebabkan baru hari ke-3 datang bulan ni.

Namun begitu, saya dapat merasakan kelainan keadaan fizikal saya semasa datang bulan. Kebiasaannya, saya akan mengalami period pain yang teruk sehingga tidak mampu bangun tetapi kali ini hanya mengalami rasa sebu yang amat sangat dan tidak mengganggu aktiviti seperti berjalan, duduk dan sebagainya. Cuma masih terasa sedikit sakit ngilu pada kawasan perut disebabkan luka pembedahan di bahagian dalam perut masih belum baik lagi.

Walaupun begitu, saya tetap ingin mengucapkan syukur ke hadrat Ilahi di atas kekuasaanNya menyembuhkan saya daripada penyakit ini. Sesungguhnya Dialah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang pada setiap umatNya. Alhamdulillah.

Saya juga ingin berkongsi doa penawar yang saya dapat cari daripada blog yang lain. Diharap ia dapat diamalkan oleh saya dan kenkawan sekalian.

 Doa ini boleh diamalkan oleh kenkawan yang ada cyst macam saya...

No comments:

Post a Comment